۵ پاسخ

منم استرس داشتم دیروز بردیم انجام دادیم خداروشکر خیلی خوب بود زیاد اذیت نشد

فقط اون لحظه که امپول بیخسی میزنن سختشه اذیتی نداره خیالت راحت

منم استرس داشتم.روش بخیه رو انتخاب کردم علارغم اسم وحشتناکش خیلی راضی بودم فقط یکساعت اول خیلی گریه کرد بعدش پاراکیدددادم راحت خوابید اصلا اذیت نداشت از حلقه هم راحت تربود
شب اولم مثل سایر شب ها بود

منم همینطور بودم ولی ببرش دیر هم بردی
سختیش روز اوله

منم از الان استرس دارم بهش فکر میکنم ناراحت میشم

سوال های مرتبط