اصولا ریفلاکس تا چند ماهگی ادامه داره؟!

۴ پاسخ

من بردم دکتر بهشدارو داده یکم کنترل شده

خیلی دهن سرویس کن هست میگن تا ۶بهتر میش ولی ۱سالگی هست کلا

بچه من داره میره تو هفت ماه هنوز رفلاکسش شدیده غذا هم شروع کردم باز همونه

تا وقتی غذای جامد میخورن یکم بهتر میشن تا یک سالگی ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی