دختر منم ۱۰ماهشه ۷ کیلویه همدردیم🤝
وزن تولدش چند بود
دختر منم ده ماه و پانزده روزگی بردم۷۹۰۰بود وزن تولدشم دو کیلو
شیر چی میخوره؟غذای کمکی چیا میدی؟
دختر باید باربی باشه 😁😂 من به عنوان مادرشوهر عروس تپل دوست ندارم
منم سه ماهه بچم روی هفت کیلو مونده.😮💨
وزنش خوبه اصلا بخاطر وزنش حرص نخور
مهم سلامتیش
وزنشم کاملا نرمال
دختر منم متاسفانه بخاطر رفلاکس وزن نمیگیره🫠
پسرمن الان ۸ و نیمه پس من چی بگممممم🤧🤧🤧🤧
دختر همیشه وزنش کمتره گلم حرص نخور الکی بزرگ میشه بهتر میشه خودش
چی بگم خواهر منم تو همین وضعیتم ۶۹۰۰ ثابت مونده😔
چرا اخه؟!
بد غذاس؟!
پسر من الان زیادم غذا نمیخوره ولی وزنش امروز ک کشیدم 9 کیلو 800 بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.