۱۱ پاسخ

دختر منم ۱۰ماهشه ۷ کیلویه همدردیم🤝

وزن تولدش چند بود
دختر منم ده ماه و پانزده روزگی بردم۷۹۰۰بود وزن تولدشم دو کیلو

شیر چی میخوره؟غذای کمکی چیا میدی؟

دختر باید باربی باشه 😁😂 من به عنوان مادرشوهر عروس تپل دوست ندارم

منم سه ماهه بچم روی هفت کیلو مونده.😮‍💨

وزنش خوبه اصلا بخاطر وزنش حرص نخور

مهم سلامتیش
وزنشم کاملا نرمال

دختر منم متاسفانه بخاطر رفلاکس وزن نمیگیره🫠

پسرمن الان ۸ و نیمه پس من چی بگممممم🤧🤧🤧🤧

دختر همیشه وزنش کمتره گلم حرص نخور الکی بزرگ میشه بهتر میشه خودش

چی بگم خواهر منم تو همین وضعیتم ۶۹۰۰ ثابت مونده😔

چرا اخه؟!
بد غذاس؟!
پسر من الان زیادم غذا نمیخوره ولی وزنش امروز ک کشیدم 9 کیلو 800 بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی
مامان نیهان👼🌸 مامان نیهان👼🌸 ۱ سالگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی