سلام مامانا پسرم اسهال هست چی بدم خوبه

۶ پاسخ

من پسرمو بردم دکتر ... دکتر گفت کته با ماست پروبیوتیک به ماستم نعناع خشک بزن....سیب رنده شده با یه قاشق چای خوری عسل ....آب هویج ...سوپ هویج وماکارانی فقط به سوپت قلم یا گوجه و رب نزن همون پیاز ومرغ وهویج رنده کن با ورمیشل یا ماکارانی سوپش کن

شکر خدا زود خوب شد اون پودر رو گفت روزی یه دونه با ماست بده اون شربت هم گفت هروقت بالا آورد یا اسهال داشت بعدش بده ۳۰ سی‌سی که بدنش کم آب نشه خیلی سریع خوب شد

با این

تصویر

دخترمنم اسهال بود رفتم داروخونه اینو بهش داد

تصویر

کته باماست آب رفته زیره به برنجم بزن

یکم عرق نعنا یا عرق زیره سبز یا اب لگاح بده

سوال های مرتبط

مامان کیان🦖🦋🦆 مامان کیان🦖🦋🦆 ۲ سالگی