من از اول چهار ماهگی شیره بادوم رو شروع کردم دکتر گفت بده برای استخون بندیش خوبه
از ۶
غذای کمکی تو اولین ماه جنبه آشنا کردن بچه با مزه ها و غذای نیمه جامده وگرنه برای سیر کردن نیست
من شنیدم اصولش این هست از ۶ ماهگی شروع بشه ولی برای بچه هایی که مشکل دارن مثلا رفلاکس دارن گاهی با تجویز دکتر میشه از ۴ یا ۵ ماهگی شروع کرد که کمک میکنه رفلاکسشون بهتر بشه
از ۶ ماهگی بله وزن میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.