۴ پاسخ

من از اول چهار ماهگی شیره بادوم رو شروع کردم دکتر گفت بده برای استخون بندیش خوبه

از ۶
غذای کمکی تو اولین ماه جنبه آشنا کردن بچه با مزه ها و غذای نیمه جامده وگرنه برای سیر کردن نیست

من شنیدم اصولش این هست از ۶ ماهگی شروع بشه ولی برای بچه هایی که مشکل دارن مثلا رفلاکس دارن گاهی با تجویز دکتر میشه از ۴ یا ۵ ماهگی شروع کرد که کمک میکنه رفلاکسشون بهتر بشه

از ۶ ماهگی بله وزن میده

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی