چقدر بددددد بخیه زدن اصلا خط برش بخیه دیده نبا بشع
چقدر بد بخیه زده افتضاحه این
بد بختیت کردن 😞
شکم داری ؟؟؟برا منم بود خوب شده الان
واییی خیلی بد بخیه زده
خدالعنتشون کنه این چیه آخه خودت بعد عمل ندیدی چیزی بگی
این چ بلاییه سرت اورده یا خدا این دگچ دکتری بوده
زیر نظر دکتر خودت بودی یا دولتی رفتی ؟؟؟
دردش ک هس تا چقد
من بعد زایمانم تا چقد درد داشتم حتی الان ک اون چربی و اوفتادگی شکمم دست میزنم خیلی درد میکنه تا ببینم برا این یکی چی میشه چون فاصله دو عملم ۱ ساله
وااا چرا اینجوری بخیه زده مثل ی ادم ناشی که اولین باره میخاد تو خیاطی کوک بزنه.برو بهش بگو ی کم داد و بیداد کن لااقل بره بخیه زدن رو یاد بگیره
هم بد برش داده هم بد بخیه زده
یا خدا
هرجا رفتی برای زایمانت برو پیش رییس بیمارستان شکایت بکن،این چه وضع سزارین و بخیه کردنه
هم طول برش شکمت خیلیه و هم بخیه های افتضاحی زدن
حتما یا دکتر زنان یا پوست برو یه کرم ترمیم کننده قوی بزن
یا ابلفضل این دیگ چ بخیه ی هست
خیلی ناجوره ولا برو پیش دکترت ببین چی میگه
بدبخیه ات زدن مال اون بوده
کجا زایمان کردی عزیزم؟ سزارین اجباری بودی؟
کدوم بیمارستان و چه دکتر رفتی عزیزم
وای چقد بد بخیه کردهههه
چرا انقد زیاد برش داده؟؟؟؟
جونم درد گرفت😖😖
یکی یکی بخیه زدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.