ن موردی ندارت مهم اینه گرفته باشه ک ۹روز گذشته از زایمانت خشک شدن تا الان گرفته
درد ک داری عزیزم منم تاالان دارم شکمم هنوز کامل کامل نرفته پایین یکم مونده شکم بندم نمیتونم ببندم پایین نافرکلا زخمه بی حسه
درد وک تاعمرداری هست مخصوصا ک سرمابخوره
من که خیلی دردداشتم به دکترمم گفتم ولی بازم کشید،الان بعده دوماه هنوزدردمیکنه
نه عزیزم
من ک تا40روز شکمم دردمیکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.