۲۹ پاسخ

نه کوچیکه نه پایینه

شکم منم همینه با چند هفته کمتر فک نکنم پایین باشه.اگه باشه دکتر خودش میگه

اصلا کوچیک باشع، پایین باشه
خب به کی چه ربطی داره؟
ولشون کن

به حرف بقیه گوش نده مردم برای همه چی نظردارن برن

به حرف هیچکس گوش نده عزیزم

عالیه.شکم منم همینه
به حرف بقیه توجه نکن

شکم من الان اینقده😂😂😑😑

خوبه ک
از شکم من بزرگتره ماشالله
به حرف دیگران گوش نده اصلا به کوچیک بزرگی شکم نیست

عزیزم پایین که نیست.از شکم منم بزرگتره.بهوحرف هیچ کس گوش نده فقط استرس میدن به آدم

سلام کیا میگن کوچیکه آخه 🤦
به شکمت لوسیون چیزی میزنی

والا شکم من از تو کوچیکتره دیگه این هفته ۸ماهم تمام میشه

ولشون کن
اگر سونو و اینا همه چی خوبه اینا رو ول کن
همه کارشناس شدن

وای توروخدا اصلا سایز شکم چیز مهمی نیست که بخواد بزرگ باشه یا کوچیک من الان که توی ۹ ماهم شکمم مشخص شده کسی ببینه متوجه میشه باردارم
شکم شما که خیلیم خوبه ب حرف دور وریات اصلا گوش ندهههههه فقط حرف مفت میزنن
من ماه های اولم هی میگفتن بخور بخور باید ب اندازه دو نفر بخوری بچه گشنش میشه هم هفته شما بودم ۱۳ کیلو اضافه کرده بودم🤌🏻
دیگه محل ندادم ب کسی تا جایی که معدم اذیت نشه میخورم چیزای مقوی میخورم چزن گیریم طبیعی شده

شکمت که خیلی خوبه تو هفته 26 من هفته 34 هستم اصلا شکم ندارم همش مادرشوهرم گیر میده چرا شکمت بزرگ نشده

منم ۳۲هفته ام اینقد نیست

ببخشید ولی من تو این هفته مشخص نبود زیاد بارداریم. بنطرم شما خوبین نگران نباش

شیکمت خوبه که

پایینه یعنی چی 🤔

ماشالا شکمت خوبه پایینم نیس شکم من از شما کوچیکتره یکم

شکمتون ماشالانسبت ب هفته تون عالیع

نه ماشالله اندازه شکم منه کاملا
اصلا به حرف هیچ کس گوش نکن فقط فقط دکتر

والا خیلیم بزرگه 😶هم هفته ایم اما من شکم ندارم اصصن

ماشالله عالیه شکم من خیلی کوچیکه

من الان انقده 😐

خیلی هم خوبه من ۳۲ هفته ام همی قده🤣

ماشاالله اتفاقا خیلی هم عالیه برا من ک خیلی کوچیکتره

شکم منو ندیدن ک ب این میگن کوچیک

از منم پایینه پسرا پایینه فکر کنم بعد اندازشم برا هفته ات عالیه

نه کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط