۳ پاسخ

هیچی نمیشه

عزیزم منم تو۶هفته سرماخوردم وهمش عطسه میکردم خیلی میترسیدم خداروشکراتفاقی نیفتادنگران نباش

چیزی نمیشه تو این هفته ها، فقط جلوی عطسه هاتو نگیر ک خودتو منقبض کنی

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری