استامینوفن ساده(همون325)مجازی بخوری
سیتریزین هم مجازی بخوری
منم سرما خوردم دکتر داد بهم
چندروزپیش رفتم دکتر بهم دیفن هیدرامین با سفیکسم داد دارم مرتب میخورم اما بهتر نمیشم
گلم فقط برو دکتر اینجا میپرسی هرکی یه چیزی تجویز میکنه اما دکترت بهتر میدونه چی بهت بده که ضرر نداشته باشه. منم ابریزش بینی داشتم اینجا پرسیدم خیلیا گفتن سیتریزین خوبه منم سه تا خوردم اما خوب نشدم دیروز رفتم دکتر گفت به هیچ وجه سیتریزین و انتی هیستامین نخور خیلی ضرر داره فقط لوراتادین گفت مجازی بخوری ولی گفت اگه خیلی مجبور شدی بخور.
برو دکتر عزیزم . با توجه ب شرایطتت دارو مجاز تو بارداری بهت میده
نترس من اینارو گذروندم الان تازه یه کم بهتر شدم
عزیزم من سرماخوردگی وحشتناک گرفتم تو بارداری... ریه هام کامل عفونت کرد هیچ قرصی مصرف نکردم فقط آب ولرم چندین بار در روز میخوردم و خودمو گرم نگه میداشتم غذام سوپ و شلغم و پرتقال لیمو شیرین بود انقدرم آب ولرم میخوردم میرفتم دسشویی تا عفونت از بدنم رفت ... البته ببخشیدا من عنبر نسا هم چند بار دودشو استنشاق کردم خداروشکر خوب شدم
عزیزم برو دکتر.داروهای مجاز بهت میده.سرم میزنی با استامینوفن تزریقی. کمکت میکنه.خودسر دارو نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.