دکتر برا دخترم ایمونس نوشته
۸۹خوبه که دسرمن تولد۲سالگیش تازه۸۵بود
من از هفت ماهگی سانستول زینک دار دادم بعدش لیکو زینک سه ماه دادم الآنم لیکو آپ میدم همشو دکتر نوشته از دکتر هم پرسیدم که بلوغ میاره گفت میزان زینک اینا تا حدی نیست که بلوغ بیاره اتفاقا برای بدن بچه لازمه. کمبود زینک برای بچه مضره
دکتر بهم گفت موقعی که مریضه بهش بده که از اشتها نیفته، بعد که خوب شد همون مولتی ویتامین و آهن بده
قدش که عالیه گلممم
پسر من تولدش ۴۳ بود البته ۳۶ هفته به دنیا اومد. دکترش ۶ ماه تا ۱ سال براش زینک داد . ۲ سالگی نگرفتم اما آخرین بار ۹۴ بود . البته من و شوهرم هردو قدمتون بلنده . ولی ۸۹ هم کم نیست برای ۲ سال به نظرم خیلی خوبه .
ببین زینک خوبه ولی نه زیادیش بلوغ زودرس میاره ۱ماه الی ۲ ماه بده بعد نده دیگه
منم پسرم قدش زیاد بلند نیست به نسبت داداشش ،داخل نمودار خوبه ولی چون قد ارثیه بهش دارو نمیدم دکتر نوشته براش؟
دکتر واسه اشتهای پسرم داده راضی ام ازش، اگه مشکلی داشت و باعث بلوغ زودرس میشد که دکتر نمیداد به بچه ها
لیکو زینک کاری به قد نداره برا اشتهاس
پسر منم ۵۲ تولدش بود ولی الان ۹۱ هست ۶ ماهم از بچتون بزرگتره همه کفتن دی بدم منم دارم جدیدا میدم نگران نباش تا بلوغ فرصت برا مکمل قد هست
من دکتر ویتامینD و استئوکر نوشته براش مولتی هم همین لیکوزینک میدم
زينك من شنيدم بلوغ زودرس مياره
دوسالگي كه چكاپ دارن بپرس حتما
قدش خوبه لیکو زینک اشکالی نداره ولی گین آپ فعلا نده
همینو چند روز پیش دکتر متخصص برای دخترم داد
نه بابا الکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.