دکتر برای سونو رشد اینو نوشته...درسته یا بگم یه نسخه دیگ بزنه؟

تصویر
۴ پاسخ

درسته
برای منم همین بود

برامن فقط زده بود سنوکامل بارداری رفتم بعدگفتم سونورشده دیگه درسته گفت اره دیگه دکترت نوشته 😐 الان دوباره سونواخرمم همینو نوشته نمیدونم چجوریه شایدتوسیستم زده البته

باید بررسی رشد جنین و iugr غیر داپلر بنویسه،ولی باز از مرکز تصویربرداری ک میخوای بری هم بپرس

درسته باید همین باشه

سوال های مرتبط