درسته
برای منم همین بود
برامن فقط زده بود سنوکامل بارداری رفتم بعدگفتم سونورشده دیگه درسته گفت اره دیگه دکترت نوشته 😐 الان دوباره سونواخرمم همینو نوشته نمیدونم چجوریه شایدتوسیستم زده البته
باید بررسی رشد جنین و iugr غیر داپلر بنویسه،ولی باز از مرکز تصویربرداری ک میخوای بری هم بپرس
درسته باید همین باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.