۹ پاسخ

بروپیش دکترت عزیزم

ماه درده داری میرسی به آخراش

بخدا دردش خیلی بده

منم همین طورم خیلی دردم‌میگیره دکتر بهم دارو امپول داد

مرسی از کمکتون خانم ها رفتم حموم دیگه اینجوری نشدم هنوز که دردی ندارم شما میگید برم الان یا بمونم خونه ببینم باز درد می‌کنه بعد برم

میتونی بری بیمارستان خودتو چک کنی از این شک و دودلی دربیای ولی خونه بمونی بعید می‌دونم هیچ تغییر خاصی برات رخ بده فقط خونه موندی و درد کشیدی همین ریسکم کردی

اگه درده منظم میگیرع ول میکنه یا حس فشار سفتی بیش از حد شکم داری برو چک کننن اگه قرار باشع زایمان کنی خونه بمونی زایمان میکنی بری بیمارستان یک روز دوروز بسترس میکننن بهت امپول و شیاف سروم میزنن جلوی زایمان زود رس رو میگیرن بری بهتره محض اطمئنان چون خدایی نکرده بمونی کار از مار تو خونه بگذری ممکنه کیسه ابت پاره بشع یا بچه بیاد پایین

برو عزیزم اگه بچه کامل نباشه، سولفات تراپی و امپول ریه برات تجویز میشه تا دردهات کم بشه و برسی به موعد زایمان، نگران نباش

نمیتونی به دکترت بگی الان اخه منم اینجوری میشدم البته دردم شدید نبود بهم ی قرصی گف بخرم با شکم بند گف بگیرم
بازم اگه به دکترت دسترسی نداری حتما برو بیمارستان چک شو

سوال های مرتبط