۸ پاسخ

اگه خودتونم رو تخت میخوابین خیلی خوبه به چند دلیل
1-تا صبح از استرس له کردن بچه بدخواب نمیشی
2_ بچه به جای جدا عادت میکنه و بعدا ۶ ۷ ماهگی میتونی کم کم تختشو جدا کنی
۳- بچه برای چرتهای روزانه یه جلی مشخص و امن داره هی نگران نیستی از رو تخت خودتون قل بخوره بیفته یا اگه رو زمینه چیزی روش نیفته
۴- شبا برای شیردادن بچه دم دستته

من گرفتم راضیم گهواره توی سالنه خودمونمم پیش بچه ایم
ننو خیلی اطمینان بهش نیست گهواره که من‌گرفتم گیره داره توی دیوارش که به میله وصل میشه باعث میشه بچه تکون میخوره یا دست و پا بزنه کج نشه ولی ننو نه ریسکه یهو بچه بتونه نیم خیز شه یا تکون بخوره خطر افتادنش هست

ننو ترسناکه بنظرم ! امن نیست ! ولی ازین تختا که خیلی کیوتن بالاشونم اویز موزیکال داره خیلی خوبه من ازونا گرفتم ! اگر میخوای زیاد هزینه نکنیدبعضیا تو دیوار نو نو گذاشتن رنج قیمتیش ۳-تا ۷ تومن ایناست هم گهواره میشه و تکون میخوره هم که چرخم داره با خودت ببری اشپزخونه وقتی کار داری یا حالت ثابت هم داره

تصویر

از این گهواره ننو ها من گرفتم خیلی هم جابجاییش راحته و قابل جمع شدن هم هست و حای کمی میگیره

من قبل عید خریدم الان قیمتش دو برابر شده بنظرم نمیصرفه .. ننو بگیری بهتره

من قبل عید خریدم الان قیمتش دو برابر شده بنظرم نمیصرفه .. ننو بگیری بهتره

عزیزم هر کی هم اومد دیدنش تو بغلت بذارش یا تو کریر تو که برنمیداری مهمانارو ببری تو اتاق خواب .بعدم بخاطر این الکی اینهمه هزینه نکن .

کریر یا ننو هم گزینه ی خوبیه برای این کار

سوال های مرتبط