۲ پاسخ

سیب زمینی و ورقه ای بذار با اب بپزه پخت لهش کن روغن زیتون یا کنجد یا کره گیاهی بزن

خوب عزیزم کره نزن من روغن زیتون میزنم چون پسرم حساسیت داره

سوال های مرتبط