عزیزم بستگی به بیمارستان داره اصولا قیمتش امسال سمت ما من پرسیدم از۱۰ تومن بود خود بیمارستان ها اصولا دارن
بعد از ۵ یا ۶ سانت به بالا میزنن برات مثل بی حسی سزارینه ولی عمیق نیست درد و حس نمیکنی فقط فشار و میفهمی
و اینکه یکم روند زایمان رو ممکنه طولانی تر کنه
من سر لیانا زدم خیلی راضی بودم
درد شکم و لگن و کمر رو حس نمیکنی
ولی زور زدن انقباض رو متوجه میشی
فقط لحظه زایمان کمی درد داشتم
الانم انتخابم زایمان طبیعی با اپیدورال هست
اگه برای طبیعی میخوای میگن زایمان طولانی میشه ولی مثل سزارین هم نیست که هیچی نفهمی در حد درد پریود میشه بعد انگار از اول نمیزنن تو یه تایم خواستی از زایمان میزنن
چهار و پونصد از بیرون باید بخری . زمان زایمان رو طولانی میکنه
بیمارستان مدائن میخوام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.