سلام عزیزان میشه
اینو بگید چطوره سونوگرافی غربالگری اول انتی

تصویر
۲ پاسخ

ممنونم عزیزم از توضیحاتتون

بچه خدارو شکر همه چیش نرمال بوده عدد انتی۱.۹بوده جفتت پایینه که احتمالا استراحت میده بهت دکتر باشیاف پروژسترون طول سرویکستم خوبه یه مقدارخونرسانی به جنین ضعیفه فک کنم بهش میگن مقاومت شریان رحمی توصیه کرده آسپرین مصرف کنی تو یه تخمدانتم کیست داری

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان سام مامان سام هفته سی‌وسوم بارداری