ممنونم عزیزم از توضیحاتتون
بچه خدارو شکر همه چیش نرمال بوده عدد انتی۱.۹بوده جفتت پایینه که احتمالا استراحت میده بهت دکتر باشیاف پروژسترون طول سرویکستم خوبه یه مقدارخونرسانی به جنین ضعیفه فک کنم بهش میگن مقاومت شریان رحمی توصیه کرده آسپرین مصرف کنی تو یه تخمدانتم کیست داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.