خانوما من چرا هوس چیزی نمیکنم
شمام اینجوری هستیم

۷ پاسخ

منم اصلا هوس چیزی نمیکنم حتی اگه گرسنه نباشم غذا هم نمیخورم😅

من سر بچه اولم هیچ چیزی هوس نکردم میل ب هیچ چیزی نداشتم ولی الان کلا فرق می‌کنه هوس هر چیزی میکنم

منم اصلا دلم چیزی نمیخواد
همین قدرم غذا میخورم از رو گشنگیه وگرنه ترجیح میدم هیچی نخورم

من تا الانم کلا یکی دوبار هوس کردم

آره منم همینطوریم
هوس که نمیکنم به کنار حتی میل به خوردن غذاهایی که قبلاً خیلی دوست داشتم هم از دست دادم😅همه چیزو فقط به خاطر گشنگی میخورم

منم تا ۷ ماهگی اینطوری بودم بعد ۷ ماه شروع شد🫠

اره منم اصلا اینجوری نیستم که هوس کنم چیزی

سوال های مرتبط

مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جیگروووو♥️ مامان جیگروووو♥️ ۵ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری