۳ پاسخ

پسر من رفلاکس پنهان داره دکترش گفت حداقل ۲۰ دقیقه عمودی نگهش دار

اگ رفلاکس داره بالا میاره چند دقیقه حالت ایستاده تو بغلت نگهش دار .
پسر من رفلاکس داره آروغ هم ک بزنه بزارمش زمین بازم بالا میاره

آروغ زدن آروم شد آره بزار اگه رفلاکس داره چند دقیقه عمود نگهش دار

سوال های مرتبط