دهن بچه ام بو میده یک سال و 11 ماهشه،چرا؟؟

۹ پاسخ

معمولا بخاطر دندونشه یا معدشه

احتمالا از معدشه یا عفونت تو گلوش ببر دکتر ببینه

اصلا لازم نیس حتما خمیردندون بزنین،من برای دخترم مسواک خالی میزنم هرشب..

احتمالا از معدش باشه اگه از معدش نباشه بخاطر دندوناشه

احتمالا گلوش چرک پنهان داره ،
مسواک کودکان بگیر براش بزن

اگه اسهالم هست از دندوناشه

باید مسواک بزنه
لوزه نداره؟

گلو درد نیس یا سرما نخورده؟

مسواک میزنه؟

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی