معمولا بخاطر دندونشه یا معدشه
احتمالا از معدشه یا عفونت تو گلوش ببر دکتر ببینه
اصلا لازم نیس حتما خمیردندون بزنین،من برای دخترم مسواک خالی میزنم هرشب..
احتمالا از معدش باشه اگه از معدش نباشه بخاطر دندوناشه
احتمالا گلوش چرک پنهان داره ،
مسواک کودکان بگیر براش بزن
اگه اسهالم هست از دندوناشه
باید مسواک بزنه
لوزه نداره؟
گلو درد نیس یا سرما نخورده؟
مسواک میزنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.