من ال دی مصرف میکردم پوست صورتم پر از لک شده اگه کسی قرص خوب سراغ داره که پوست آدم هم لک نندازه به منم معرفی کنه
من آمپول میزنم
اسپرونولاکتون یا سیبل
من روکین میخوردم خیلی خوب بود.الان هرجا میرم دیگه نیس انگار تخمشو ملخ خورده
هرروزبایدبخوری؟؟؟؟
به من دروسبلا ساخت خیلی سبک بود دوستم گفتم بخر گفت خیلی خوبه
دزولست ماه چهارمم و خیلی راضی ام
هیچی بهم نمیساخت
سلام من سیبل استفاده میکنم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.