خانما برای آموزش زبان انگلیسی بچه هاتون چیکار کردین؟

۶ پاسخ

من با کمک چت جی پی تی دارم یاد میگیرم با پسر ۷ سالم تمرین میکنم دوست داره ..به عنوان بازی سعی میکنم کلمات انگلیسیو یاد بگیره . وقتی تو خونه صحبت بشه بچه هم یاد میگیره ..

اگه قصدمهاجرت دارین بنظرمن رواین حساب که اطرافیانو دیدم اول زبون مادریشو یادبگیره بعدکم کم بااین زبون اشناش کن.

هنوز ک زوده اول زبون باز کنه دوباره
ولی واقعا دوست دارم از اول زبانش رو تقویت کنه چون خیلی ب دردش میخوره در آینده

هیچی از ۳ سالگی شروع میکنم

من خودم مربی زبان انگلیسی ام و هیچکاری حتی پسر سه ساله ام رو
دلیلش هم اینه که نمیخوام اصلا بخاطر علاقه خودم به پسرم فشار بیارم فقط در حد کلمه اونم‌چون خودش علاقه داشت بهش یاد دادم کلمه های زیادی بلده جمله اصلا هرموقع آمادگی داشت بهش یاد میدم

فعلا در حد کارتون نکاه میکنه بچه۱ساله نمیتونه حرف بزنه انتظار ندارم زبان انگلیسی بیاد حرف بزنه خودم دیپلم زبان دارم کم کم باهاش کار میکنم بزرگتر بشه

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری