خانومای زاهدان کجا برای سنو همراهی میزارن؟!

۲ پاسخ

من بیهقی رفتم گزاشت بیان داخل دهمرده هم چندسال پیش رفته بودم اونم میزاشت

من زاهدان پیش دکتر داور برای سونو انتی که رفتم به خود دکتر گفتم میخوام همراهم بیاد گفت مشکلی نداره خودم میگم صداش بزنن
ولی به منشی و.......اینا نگین که اونا مدرکشون از مدرک دکتر بالاتره

سوال های مرتبط

مامان الماس💎 مامان الماس💎 ۴ ماهگی
مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری