خانوما واسه بیرون اومدن بیشتره نوک سینه راه حلی بلدین؟؟

۶ پاسخ

عزیزم الان اصلا نیازی نیست کاری انجام بدی تحریک نکن پسر من بزور سینمو می گرفت بااینکه خواهرام مامانم میگفتن نوک سینت عالیع خیلی درد می‌کرد داشت زخم می‌شد پماد شقاق و از همین الان بگیر استفادع کن نرم میشع از زخم جلوگیری میکنع عالیع من دوروز ازش استفادع کردم راضی بودم

من خودم حالت نوک سینه میکنم با دستم میکنم دهنش

الان اصلا دستکاری نکن بعد زایمان با شیر دهی میاد بیرون به شرطی که درست دهن بچه بذاری که زخم‌ نشه

حالا من هعی نوک سینم رو فشار میدم داخل چون وقتی میاد بیرون خیلی سینم درد میگیره

بهداشت میگه با سورنگ

من یه تاپیک داخل نی نی سایت دیدم.نوشته بود نوک سینه رو با روغن زیتون ماساژ بدین.و آروم آروم بکشید

سوال های مرتبط