آره بابا صبر کن من روز یازده تأخیرم تازه آزمایش بتا دادم ۲۸۵ بود دیر گرفته ماله منم انشالله که تو ام بارداری
آره معمولا میگن بعد یک هفته تاخیر تست بزنید
انقدر رک میگم ناراحت نشیا ولی واقعا امیدوار نباش من یبار اینجوری شدم ۵ روز تاخیر اعتقاد داشتم باردارم اما روز ۶ ک پریود شدم انگار دنیا رو سرم خراب شد
بعضی ها دیرتر میگیره توگهواره ۱۵روز تاخیر هم دیدم بارداربودن اما لقاح سخت تشکیل شده خیره گلم
اره شاید لقاح دیر انجام شده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.