خواهر چله تابستون یه چیز نازک براش بخر بی کلاه هم بود بود انقد گرمه اصلا نباید بپیچی دور بچه
من دورپیچ یدونه تو همون ست بیمارستانی که خریدم دارم دولایس یدونم از این پشمالو نرما خریدم برا پاییز وزمستون که با کالسه ای چیزی بردم بندازم روش
من روانداز موسلین گرفتم، دور پیچ مخمل و پشمیم گرفتم برای پاییز.
شما قیمت داری؟
بنظرم کلاهدارش کارایی بیشتری داره
و حتی پاییز دورش میپیچیپو توی قنداق فرنگی هم بخایم بزاریم مناسبه
من بچه م ۷ روزشه دورپیچ نازک کلاهدار گرفتم ولی انقد گرمه برای دکتر و بهداشت بردن همون یدونه خشک کن تمیزشو میندازم
دقیقا سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.