خانمای مشهدی
بیمارستان سینا خوبه یا مادر؟؟؟لطفا دلیلشم بگین

۳ پاسخ

من سینا بودم خوب بود

من دوبار بیمارستان مادر زایمان کردم و واقعا عالی بود

من 2 تا بچمو مادر زایمان کردم و باز ھم برگردم عقب انتخابش مےکنم
چون حس بیمارستان ندارے واقعا
انگار رفتے ھتل
یہ جاے آروم و راحت

سوال های مرتبط