۴ پاسخ

بابام برای روز دختر به دخملم گرفت خیلی دوسش داره خودش می‌ره تو در میاد بیرون کیف میکنه

من فعلا توپاشو گرفتم

من توپشو خریدم میریزم تو گهوارش ولی احساس خفگی کرد چون توپا زیاد بودن رفته بود زیر توپا فقط از روی صورتش توپو کنار زدم

من دارم الان زوده اما حس میکنم دوس داشته باشه

سوال های مرتبط