خانما بعد سزارین قهوه ضرر داره

۵ پاسخ

نه عالیع بخور نسکافه کاپوچینو زیادم بخور

اتفاقا عالیه

اتفاقا بخور که گردن درد میگیری
من اسهال شدم نتونستم بخورم از گردن درد مردم

اتفاقا قهوه باید بخوری بعداز سزارین

نه عزیزم خوبه بخور

سوال های مرتبط

مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن مامان هلن ۱۲ ماهگی
مامان آیلین جون مامان آیلین جون ۱۵ ماهگی