زیاد ترینش ۱۶ روز بود که بعد سقطم شد رفتم سونو گفتن کیست داری امپول زدم ۸ روز بعدش پریود شدم روهم شد ۲۴ روز بعد پریودی رفتم باز سونو کیست رفع شده بود خداروشکر
اولی هشت روز تاخیر و خود خواسته
دومی کاملا خداخواسته و یهویی با پنج روز تاخیر...
من هشت روز
امروز ۷ روز تاخیر مثبته؟؟؟
من ماه قبلی ک باردار شم دقیقا مرداد پارسال
یک هفته تاخیر داشتم ک اصلاا تا حالا بیشتر از دو سه روز تاخیر نمیخورد پریودم
من الان ۴ روز تاخیرم با بیبی چک هاله دار و بتا مشکوک
۱۰ روز تاخیر تست زدم ۲ خط انداخت
دقیق روز ۱۱ پریود شدم
از اون موقع تا الان۲ ماهه پریودم نامنظم شده😑💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.