۷ پاسخ

زیاد ترینش ۱۶ روز بود که بعد سقطم شد رفتم سونو گفتن کیست داری امپول زدم ۸ روز بعدش پریود شدم روهم شد ۲۴ روز بعد پریودی رفتم باز سونو کیست رفع شده بود خداروشکر

اولی هشت روز تاخیر و خود خواسته
دومی کاملا خداخواسته و یهویی با پنج روز تاخیر...

من هشت روز

امروز ۷ روز تاخیر مثبته؟؟؟

تصویر

من ماه قبلی ک باردار شم دقیقا مرداد پارسال
یک هفته تاخیر داشتم ک اصلاا تا حالا بیشتر از دو سه روز تاخیر نمیخورد پریودم

من الان ۴ روز تاخیرم با بیبی چک هاله دار و بتا مشکوک

۱۰ روز تاخیر تست زدم ۲ خط انداخت
دقیق روز ۱۱ پریود شدم
از اون موقع تا الان۲ ماهه پریودم نامنظم شده😑💔

سوال های مرتبط