آره عزبزم ، چون تا قبل اومدن به بخش شرایطی نیست که شما لباس برای نوزاد بپوشونید، توی ریکاوری لباس میپوشن براشون
من پرسیدم گفت هزینه ساک و اینا روی هزینه زایمانه و جدا نیست
شما بچه اومد تو بخش میتونید لباسی که آوردین و تن بچه کنید
سلام اره اجباریه
خودشون میدن
سوال منم هست کاش یکی که اونجا تازه زایمان کرده کامل توضیح بده بدونیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.