۱۱ پاسخ

من ترکیب سینه و شبر خشک میدادم از همین سن دیگه سینه نگرفت یه مدت شیر خشک هم نمیخورد اما دیگه انقدر اصزاز کردم کم کم تو خواب فقط خورد الان که ۱۱ ماهشه هنوز تو خواب دارم میدم. واسه همین میگم یه کم تحمل کن خودش بزار عادت کنه به سینه ات با قطره چکون شیر خشک بده در نهایت اما سرشیشه نده

عزیزم ببین من این دوران رو گذروندم . عیبی نداره با همون قطره چکون بده تا سیته ات رو بگیره بچه ها دقیقا تو ۲ ماه و نیم تا ۳ ماه یهو اعتصاب شیر میکنن خودشون خوب میشه اگه یه چند روز کم بخوره هیچیش نمیشه
من انقدر به زور دادم یا تو خواب شیر دادم دخترم از ۳ ماهگی دیگه تو بیداری شیر نمیخوره. ولش کن کم خورد هیچیش نمیشه با قطع چکون بده خیلیییی سخته میدونم ولی میگذزه
تو جای خلوت شیر بده و ترجیحا کم نور .. لثه هاش داره سفت میشه واسه اونم هست. اگه بعد ۱۰-۱۲ روز خوب نشد ببرش دکتر

نه عزیزم برای شیشه نیس بچه منم همینجور شده شیشه هم نمیگیره سینه هم نمیگیره اعتصابن

چطوری با دو روز شیر خشک خوردن زود پس میزنن نینی هاتون😐اخه دو روز خیلی کمه
خیلی از بچه ها چندین ماه هردو شیر رو میخورن بعد یکیشو پس میزنن

بخاطر دندون دراوردنه از ماه سوم بعضیا کم کم لثه هاشون خارش میگیره

منم مثل شما بودم دقیقا الان شیرخشکی شده دیگه اصلا سینه منو نمیگیره

حواسم نبود درخواست دوستیو پاک کردم پیوی بم پی بده بهت بگم مشکلش چیه

عادت کرده ب شیشه و شیرخشک

بخاطر شیر خشکه دیگه..

با شیشه شیر دادی؟
عادت کرده ب اون دیگ

رفلاکس نداره؟ بچه منم چند روزه اینطوری شده فک میکنم از رفلاکسه

سوال های مرتبط