۱۴ پاسخ

رفللکس نداره؟

دختر منم همینطور شده بود..بهش ایستاده میدم یجور سینه رو میگیره انگار بزور میخواد بخوره..ولی الان یکم بهتر شده بخاطر بازیگوشی شونه..هنوزم گاهی ایستاده میخوره

وای دقیقا لنام همینطوره 🥲
شیشه شیرم نمیگیره بزور سینه میدم بهش

عزیزم شیشه نده بدتر سینتو ول میکنه با قطره چکون شیر بده حالا چه شیر خودتو چه شیر خشک اگه رفلاکسی چیزی نداشته باشه دوباره میگیره سینتو گاهی لج میکنن بچه ها دقیقا منم از دست دخترم دیونه شدم یه هفته پیش گفتم دیگه کلا شیر خشک میدم ولی نمیخورد همش سینه که اونم شیرم کم بود حالا شیر افزا اینا خوردم شیرم بهتر شده ولی نمیخوره همش دستاشو مک میزنه کلافه شده والا یه هفته تلاش کردم شیشه بگیره سینه میخواست حالا سینه هم نمیگیره تا چند روز که کلا با قطره چکون شیرش دادم☹️🤦🏻‍♀️😮‍💨

عزیزم شیرت کم نیست نا امیدم نشو سر به سرش بزار ايستاده شیر بده هر طور شده سینه بزار دختر منم از این کارها میکنه فقط باید صبر حوصله داشته باشی دختر اولم ریفلاکس شدید داشت این دخترم کمتره و اینطور اذیت ها هم داره هر طور شده سینه بده ايستاده نشسته راه برو همه کارها امتحان کن

بچه منم همینطوره 🤔
ولی با شیشه اوکیه

پسر منم همینطوریه گاهی انگار لج میکنن بچه ها

اگر شیشه بهش میدید بخاطر اونه

پسر منم همینجوری شد
تازه من خیلی کم شیشه بهش میدادم
دیگه سینه مو نمیگرفت و گریه میکرد
از گشنگی جیغ میزد ولی حاضر نبود سینه بگیره
فقط شیشه میخاست

دختر منم همینه ماه اول فقط خوب میخورد و خوب وزن گرفت بعدش اصلا نمیخورد گاهی اوقات توخواب رفلاکس پنهان داره بهش دارو میدم بازم خوب نمیخوره ولی شیشه رو میگیره فک کنم به شیشه عادت کرده

عزیزم برا ریفلاکس دکترش میگفت تو تاریکی شیر بدید

عزیزم ببخشیدا ولی شاید نوک سینه ات کوچیکه نمیتونه درست بخوره و وقتی بهش شیشه دادی عادت کرده بهش

فک کنم شیرمون کافی نیست بخاطراونه.من کمکی میدم

شیرخشک بهش می‌دادی ؟

وای همین الان منم می‌خواستم این سوالو بپرسم دختر منم اینطوریه خیلی هم لاغر شدم

سوال های مرتبط