۱۱ پاسخ

من ک دخترم برا هیچکدوم نزاشت
برا پسرام نمیگیرم دیگه

واکنش این دو بزرگوار🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️

تصویر

خیلی قشنگه میزارن

پسر من ک نزاشت

پسر من ک نمیزاره کلاه تابستونی زمستونی نمیزاره چ برسه تولد

دخترمن نذاشت
نه برای جشن دندونیش نه برای تولدش

ارهه😁😅 براش بزرگ بود ولی بامزه شد عکساش

تصویر

دقیقا عین همین ک تو عکسه رو دارم میخوام تغییرات بدمش و استفادش کنم

اصلا نمیزارن بمونه اونهمه پولش دادیم حیف ولی نگه داشتم بزرگتر شدن بزاریم😁

چهارروز دیگه تولدشونه من هنوز هیچی نگرفتم حتی کیک هم انتخاب نکزدم 🥲مسخاستم ببرم کناردریا تولد بگیرم حیلی قشنگ میشه

میذارن نترس

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی