من ک دخترم برا هیچکدوم نزاشت
برا پسرام نمیگیرم دیگه
واکنش این دو بزرگوار🚶🏻♂️🚶🏻♂️🚶🏻♂️🚶🏻♂️
خیلی قشنگه میزارن
پسر من ک نزاشت
پسر من ک نمیزاره کلاه تابستونی زمستونی نمیزاره چ برسه تولد
دخترمن نذاشت
نه برای جشن دندونیش نه برای تولدش
ارهه😁😅 براش بزرگ بود ولی بامزه شد عکساش
دقیقا عین همین ک تو عکسه رو دارم میخوام تغییرات بدمش و استفادش کنم
اصلا نمیزارن بمونه اونهمه پولش دادیم حیف ولی نگه داشتم بزرگتر شدن بزاریم😁
چهارروز دیگه تولدشونه من هنوز هیچی نگرفتم حتی کیک هم انتخاب نکزدم 🥲مسخاستم ببرم کناردریا تولد بگیرم حیلی قشنگ میشه
میذارن نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.