۴ پاسخ

مال من هنوز میسوزه از طرفی میترسم پماد بزنم بد باشه

یه پماد ترمیم کننده دکتر برامن نوشت اونو‌میزنم عالیه اصلا سوزش اینا ندارم ولی سز اولم هیچ پمادی ننوشتن برام همش سوزش داشت بخیه هام

کلا تا ۱۵ روز اینا سوزش حس میکنی بعد خوب میشه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی