دوتا واژن
ساعتی یکی زیر زبونی باید بپر بپرکنی
البته سرخود نخور
خصوصی برام باز نمیشه فقط اعلان میاد برام اگه دکتر گفته استراحت کن عزیزم، آره دیگه مرده چون قرص گذاشتی ولی یه خانمه بود ۳۶هفته تو همین گهواره قرص هم گذاشته بود ده تا ولی بچه اش سقط نشده بود میگفت اصلا خونریزی نگرفتم
خدا بهت توان بده🥺
یکی زیر زبون نیم ساعت بعد یکی واژن تا جایی که میتونی بکن ته.دوباره همینطور تا خونریزی شروع بشه بعد دیگه استفاده نکن و راه بر. زیاد.چیز شیرین هم دم دستت باشه لرز ک میگیری بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.