من تیروئید ۵
هموگلوبین خونم ۷
تو هفته شما تیروییدت عالیه، ۴ لب مرزه
من ماه قبل ۳.۴ بود دکتر غدد گفت اوکی هست ولی ماه بعد آز بده اگه رفت بالا بدونیم،هفته قبل آزمایش دادم ۴.۲ شده بود، گفت بازم میشه بخاطر ۲دهم بیشتر دارو نداد ولی من محض احتیاط میدم، هفته ای ۳ بار اونم دوز پایینش رو بهم قرص داد،تا ماه بعد که دوباره آزمایش بدم
نه عزیزم تا زیر ۳خوبه
نگران نباش
من ۸هفته ۴/۵بود با قرص الان شده ۲و خورده ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.