خانوما من کم خونی مینور دارم هموگلوبین ۸،۹ سزارینم میکنن؟؟

۱۰ پاسخ

فک نکنم ربطی داشته باشه 🤔
منم مینورم کسی تابحال چیزی نگفت بهم دراین‌مورد

منم مینور بودم سزارین اولی طبیعی بود ولی دومی سزارین اجباری شدم هموگلوبین خونم اومد پایین بهم خون زدن داغون شدم ولی هاا

منم کم خونی دارم و میخام هرجور شده سزارین شم بچم عرضیه فعلا خیلی باهاش صحبت میکنم ک اگه تکونم خورد بریچ بشه🤣

من جات بودم زیر بارش نمی‌رفتم ک سزارین بشم
دختر عموم همین بود شرایطش بعد زایمان خیلی اذیت شد
دستاش از کار افتاد
کل موهاش ریخت

خوب خون میزنن برات

سزارین بیشتر خون از دست میدی

منم مینورم طبیعی زایمان کردم

من هفت بود

اره عزیزم من سزارین اجباری شدم

سزارین تا مجبور نشن انجام نمیدن چون خون بیشتری توی عمل از بدن میره
اگه لازم باشه قبلش آزمایش میگیرن خونم تزریق میکنن

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد