۵ پاسخ

سلام عزیزم اول از همه ببین دوست داره بیاد دستشویی و همکاری می‌کنه یا ن و از نظر ذهنی امادش کردی با فیلم و آهنگ و قصه و اینا بهش بفهمونی ک دیگه نمی‌خوای پوشک بشی خودتون میرین سرویس ببریدش ببینه و ترسش بریزه مثلا بگو پی پی مامان آب بریزیم بره خونش حالا نوبت تو و صد در صد صبوری کامل 🫶
من آرازو سه بار اقدام کردم موفق نشدم ولی بار آخر خیلی ذهنشو آماده کردم تقریبا ی ماهی بعد ی روز خودش گفت پوشک ن و واقعا کلا دو روز اول تو شرت پی پی کردو خطا داد و خدا رو شکررر اصلا یبوست هم نشد و حتی دیگه شب هم نمیبندمش

باید ببینی بچه آمادگی داره یا نه مثلا شبا پوشکش خشک باشه . روزا تایم طولانی پوشکش خشک باشه بعد یهویی جیش کنه ببینی پوشک اویزون شده از پوشک خیس و کثیف بدش بیاد و موقع دسشویی رفتن شما کنجکاو باشه که داخل دسشویی چیکار میکنید این موارد نشون میده میشه کم کم از پوشک گرفت فقط یادت باشه عجله کنی یا بعدا کم بیاری عصبی بشی این چیزا رو خوب بهش فکر کن که خودت هم امادگی داشته باشی سفر در پیش نداشته باشی مهمونی یه مدت کنسله و از خیر خونه زندگیت بگذری صبر فراوان میخواد . وسیله هم شورت ساده یا عینکی بخر آموزشی به درد نمیخوره در ضمن تو خونه فقط شلوار پاش کن شورت برای بیرون لازم میشه . یه قصری ساده ارزون بخر بعد یه مدت کوتاه به دسشویی معمولی عادتش بده که قصری دردسر نشه برچسب و جایزه های کوچولو هم برای هفته اول یادت نره

نترس چیزی نیست
معمولا تو این سن امادگی دارن یعنی متوجه دستشویی میشن
و بچه می‌فهمه که به خودش دیش می‌کنه
برا همین چندشش میشه و قبلتر میگع

اول باید ببینی آمادگی داره .یکی اینکه باز میذاری جیشش که می ریزه بفهمه و بگه.دوم اکثرا شب تا صبح پوشکش خشک باشه.سوم یبوست نباشه.چندتا برچسب تهیه کن برای زمانی که کارش دسشویی انجام می ده.بچسبونی به دسشویی .شرت عینکی اگر سایزش پیدا کنی خیلی خوبه من خریدم همون می پوشوندم یکم که یاد گرفت

بنام خدا
قصری
مغز آهنی
شلوار ارزان به تعداد زیاد😂

سوال های مرتبط