ن خداروشکر ندارم
شما فقط لکه بینی داشتید الان ندارید ؟
آره عزیزم مباااارکه
مثبتع
اون رنج آزمایشگاهی
بچه ها الان زدم تو گهواره دقیقا زایمانم میفته تو روزی ک خاهرزادمو از دست دادم تو رو خدا هر کی تاپیکمو خوند دعا کنه نینیم بمونه واسم دوس دارم همون تاریخ دنیا بیاد و اسم خاهرزادمو بزارم روش البته اگه انشالله پسر شد
۲۰۰مثبته دگ
مثبته مبارکه
یعنی عددش از ۲۰۰بزرگتره مثلا ۲۲۰ چون بتا خالیه درهمین حد مثبت بودن میزنه دوست داشتی ۲یا ۳ روز دیگه برو تیتر بتا بده که هفتت هم مشخص بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.