پسرمن پستونک و نه شیشه نمیخورد حالا دید میگه کوچلو بیاد باهم بخوریم
ما هم بعد سه سال ب زور رفتیم خریدیم ولی خدارو شکر فقط باهاش بازی ک د و نخورد زیاد
عزیزم 😍😍من خیلی دوست دارم بچه پستونک میخوره اما پسرای من اصلا نگرفتن
اوخی من عاشق پستونک خوردن بچه هستم متاسفانه دخترم کلا چندماه اول خورد
😂😂😂😂ای ننه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.