خب ما بعد از دوسال یادمون اومد پستونک بخوریم🫤🫤🫤

تصویر
۵ پاسخ

پسرمن پستونک و نه شیشه نمیخورد حالا دید میگه کوچلو بیاد باهم بخوریم

ما هم بعد سه سال ب زور رفتیم خریدیم ولی خدارو شکر فقط باهاش بازی ک د و نخورد زیاد

عزیزم 😍😍من خیلی دوست دارم بچه پستونک میخوره اما پسرای من اصلا نگرفتن

اوخی من عاشق پستونک خوردن بچه هستم متاسفانه دخترم کلا چندماه اول خورد

😂😂😂😂ای ننه😍

سوال های مرتبط