۳ پاسخ

اگه سینه ات رگ‌میکنه یعنی خوبه شیرت. یعنی وقتی از یه طرف شیر میدی از اون یکی شیر بیاد . اینکه دست بزنی دهنشو باز کنه طبیعیه. بهش پستونک بده

اون طبیعیه اگ تایم دو ساعت و رعایت نکنی مدام بهش بدی کم کم براش میشه پستونک همش میخاد بخوره حتما باید رعایت کنی

وزنگیریش

سوال های مرتبط

مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی