۸ پاسخ

ابجوش نبات دارچین درست کن خیلی خوبه چنروز پیش سوزش معده داشتم ن شربت ن قرص کارساز نبودهمین ابجوش نبات خوردم خوب شدم

اگه شربت الومینیوم یا لاکسی ژل داری بخور قرص فاموتیدینم خوبه ادامس نعناییم خوبه ببین کدومو داری خونه

عرق نعناع برا درد معده خوبه چند پیش معده درد شدم عرق نعناع خوردم خوب شده

عرق نعنا
فاموتیدین
من با این دوتا بهتر میشم

عرق آذُربِه عالیه
نداری عرق نعنا بخور

فاموتیدین بخور اگه نداری زیره دم بده بخور

قرص بخور
فامویتدین یا پنتوپرازول
گیاهی ام زنیان عالیه

چی خوردی🥹

سوال های مرتبط