۲ پاسخ

اسپری بینی سدیم کلراید هم هر ۳ساعت دوپاف هر طرف بینیش بزن

شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت دونیم سیسی ترجیحا صبح و شب قبل از خواب بخوره

سوال های مرتبط

مامان 🧸🎀Nafas مامان 🧸🎀Nafas ۱۵ ماهگی
مامان 🍓ماه خانم🌙 مامان 🍓ماه خانم🌙 ۱۴ ماهگی