برای آبریزش بینی دخترم چی بهش بدم

۷ پاسخ

اسپری بینی

پلارژین بهش بده

فقط شستشو بدین

علت آبریزش چیه خب

پلارژین

عزیزم برای تاپیک قبلیت
اگر درد تب بوی بد نداری
اگر روزای اول پریودته
اگر سابقه کم خونی با پریود سنگین داری
اگر لخته از گردو کوچیکتر
نگران نباش
طبیعیه
اما اگر خلاف ایناس و کمتر از یک ساعت پدت پر میشه برو دکتر

سیتریزین

سوال های مرتبط

مامان 🧸🎀Nafas مامان 🧸🎀Nafas ۱۵ ماهگی
مامان 🍓ماه خانم🌙 مامان 🍓ماه خانم🌙 ۱۴ ماهگی
مامان دیانا و دلوین مامان دیانا و دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری