۵ پاسخ

چجوریه انقباضت؟

وای منم دارم اینقدر استرسی شدم که نگو
من از اپل بارداری لکه بینی جزیی هم دارم الآنم دارم
شیاف استفاده میکنم کم میشه ولی صفر نمیشه
آنتی هم رفتم گفت همه چیز نرماله نه هماتوم داری نه سرویکس کمه فت بعضی لکه بینی ها بی دلیله نگران نباش ولی چون چند روزه دردهای گذرا هم اضافه شده بود خیلی استرسی شدم
پس خداروشکر طبیعیه و همه دارن

وای من چقدر نگران بودم منم چند روزه دارم ولی گذراس دردای پریودی همش میگفتم نکنه طبیعی نباشه

بستگی داره دردت تا چه حدی هست
مدام یا گذرا بله من هنوز درد پریود دارمم ولی گذرا در حد چند ثانیه

من خیلی درد داشتم تو هفته 13رفتم دکتر بهم شیاف داد

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری