بچه ی من وقتی دیر به دیر دستشویی میکنه خیلیی گاز های معدش بو میده😅😂
دختر من دو روز یه بار پی پی میکنه .70 روزشه
من پسرم مدفوعش بوداره
آخ آخ خواهر نگووو شوهرم میگه که گاز دار چرا میزنه
منم میگم پسرم تو الان اینجوری هستی غذا بخوری میخواد چی
حتما شیرخشک میخوره،ببلاک ای آر اینطوره خیلی مدفوع و بادشون بو گند میده
اررره😂
گوز که بونداره.اون چسههههه چسسسسس🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.