شربت اهورا نینی کی می‌ده به نینش چقدر میدین چطوره اصلا؟

۲ پاسخ

من روزی۴ بار میدادم ۲ سی‌سی البته فکر کنم بسته به وزن بچه میگن چقدر
من واقعا ازش راضی بودم با پدی‌لاکت

من امروز اولین بار بهش دادم
دکتر گفت روزی سه بار هر‌دفعه یک‌سیسی

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری