مامانا من دفع پروتئین دارم باید چیکار کنم؟

۵ پاسخ

یعنی چجوری هستی؟؟؟

عزیزم trace یعنی مقدار خیلی کم نگران نباش دکتر بازم آزمایش میگیره اگه زیاد بود آزمایش ادرار ۲۴ ساعته میگیره که اونم زیر ۳۰۰ برای باردارا طبیعیه

حتما زیرنظر دکترت باش باعث زایمان زودرس میشه یعنی کیسه ابت ممکنه پاره کنه

به من گفت نمک و چربی استفاده نکن به هیچ عنوان فشار چک کن

منم داشتم هفته ۳۶ فشارم رفت بالا زایمان کردم باید مدام چک کنی فشارتو

سوال های مرتبط