۶ پاسخ

نمیدونم اینم هست آزمایش ممنون میشم اینم یه نگاه بندازی

تصویر

نداری ک ۱۱۷ اوکیه تا ۱۵۰ یعنی دفع نداری

دفع پروتئین نداری ک

نمیدونم اینا چیه سر من میاد 😔

دکترت چی میگه آمپول ریه زده برات؟

یبوست داری ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی